Celio v kampani nabízí vánoční dárky pro každého chlapa, značka do ní zapojila pět influencerů

Módní značka celio představuje ve spolupráci s ambasadory vánoční dárky pro každého chlapa. V kampani spolupracuje s pěti influencery – fotbalistou Tomášem Ujfalušim, FMX riderem Petrem Pilátem, herci Leošem Nohou a Ladislavem Hamplem či kuchařem Romanem Vaňkem. Vybrala si je v duchu svého konceptu „Be Normal“ a každý z nich reprezentuje jeden druh vánočních dárků. Kampaň doprovází soutěž na Instagramu i velký průvodce dárky na webových stránkách. Poběží na internetu a bude k vidění i v místě prodeje.

Původem francouzská značka pánské módy celio spustila na českém trhu vánoční kampaň, v níž v duchu svého dlouhodobého komunikačního konceptu „Be Normal“ („Normální oblečení pro normální chlapy“) nabízí „vánoční dárky pro každého chlapa“. Představuje tak svou nabídku vánočních dárků v dárkovém balení, dárkové poukazy a v neposlední řadě i limitovanou edici food.

V kampani, která odráží myšlenku značky nabízet za dostupné ceny „normální módu“ pro „normální muže“, se celio spojuje s celou řadou influencerů, mezi něž se řadí fotbalista Tomáš Ujfaluši, FMX rider Petr Pilát, herci Leoš Noha a Ladislav Hampl či kuchař Roman Vaněk. „Každá z osobností oslovuje trochu jiné spektrum našich zákazníků, zároveň všichni skvěle pasují do našeho dlouhodobého konceptu ‚Be Normal’,“ popisuje Josef Hanus, brand manažer značky celio.

Každý ze zmíněných influencerů je tváří jedné kategorie vánočních dárků. „V naší soutěži na Instagramu jsme pak různé vánoční dárky celio kreativně zabalili do balíčků podle “povolání” našich ambasadorů a fanoušci mohou hádat, jaký produkt se v balíčcích skrývá a následně ho i vyhrát,“ dodává Hanus.

Kromě vánočních balíčků podporuje kampaň také limitovanou edici food,  obsahující boxerky, ponožky či pyžama s motivy popcornu, kebabu, tacos, burgeru, sushi aj., které jsou navíc zabaleny do obalů od pokrmů. Její tváří se stal šéfkuchař Roman Vaněk, na sociálních sítích ji podpoří také kuchaři a foodblogeři Těhotnej kuchař, Pepa Nemrava nebo Neplecha na plechu.

Kampaň, jež běží od 28. listopadu do 23. prosince, je k vidění na internetu a v místě prodeje. V online prostoru využívá display formáty, newsletter, webové stránky a také sociální sítě, jako je Facebook, Instagram a YouTube. Její součástí je také dárkový průvodce na stránkách značky.

Kreativa kampaně vychází z konceptu „celio splní vaše sny“, který vytvořila francouzská centrála značky. Na přípravě se podílela produkční společnost Videomakers, fotografie jsou dílem This Studio. Grafika vznikla in-house.

Předchůdcem značky celio byla společnost Cleo 3000, jež byla založena v roce 1970 ve Francii Mauricem Grosmanem a jeho ženou, původně nabízela ve svém obchodě v pařížské ulici Saint-Lazare dámskou konfekci. V roce 1975 se rozhodla firma přeorientovat na čistě pánskou značku a změnila svůj název na „více mužské a italské“ celio. V roce 1981 má již v Paříži pět obchodů. V roce 2007 zakládá věrnostní klub Celioclub Line, o dva roky později spouští online prodej. V roce 2013 začíná nabízet službu Click & Collect. V současnosti působí na více než 50 trzích, kde provozuje přes 1200 kamenných obchodů. 

Rate this post
      Zeen
      Logo