Celorepubliková síť elektro prodejen Electro World se nově může chlubit tím, že se jí podařilo obhájit titul, respektive ocenění CZECH CONSUMER SUPERBRANDS 2022.
Titul získala společnost už posedmé za sebou. Oceněním CZECH CONSUMER SUPERBRANDS 2022 se totiž mohla chlubit už loni a v předchozích letech. K zisku titulu došlo na základě výběrového řízení sestávajícího z několika kol, kdy byly přísně hodnoceny obchodní výsledky, jakož i preference spotřebitelů podle výzkumu agentury INCOMIND. O titulu dále rozhodovala odborná komise Brand Council ČR, kterou tvořili experti z oblastí byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu.
„Komise se rozhodovala podle toho, jak moc je značka na českém trhu známá, jak zde buduje svůj brand, jakou má prestiž a jaké inovace s sebou přináší,“ říká Hana Veleková, nově jmenovaná marketingová manažerka společnosti Electro World.
„Ocenění Czech Superbrands 2022 pro značku Electro World je důkazem toho, že způsoby našeho podnikání a náš dlouhodobý přístup k zákazníkům a službám jdou tím správným směrem,“ dodává H. Veleková
Mezinárodní organizace Superbrands vznikla v roce 1994 ve Velké Británii, odkud se během své dlouholeté existence rozšířila do více než 90 zemí pěti kontinentů. V České republice fungovala pilotní verze projektu už těsně po roce 2000. Později, v roce 2013, byla tato značka u nás obnovena. Důvodem udělování cen Superbrands je identifikovat ty nejlepší značky na lokálních trzích s využitím sjednocených kritérií a metod. Od roku 2014 existují dvě kategorie, a to B2C (Consumer Superbrands) a B2B (Business Superbrands).
O společnosti Electro World
Společnost Electro World je jedním z největších multikanálových řetězců specializujících se na prodej spotřební elektroniky, výpočetní a telekomunikační techniky, domácích elektrospotřebičů a veškerého příslušenství, včetně poskytování souvisejících služeb. V letech 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021 a 2022 byla oceněna prestižním titulem Superbrands, který je uznáním vynikajícího postavení značky na lokálním trhu.