Hervis po rekonstrukci znovuotevírá svou vůbec první prodejnu a rozšiřuje sortiment

Nejstarší prodejna obchodní sítě se sportovním vybavením Hervis Sports v nákupním centru Europark Štěrboholy přivítala v pátek 28. srpna po dvouměsíční rekonstrukci své první zákazníky. Kamenný obchod nově nabízí rozšířený sortiment na přehlednější ploše vybavené novým designovým nábytkem. Připravena je i speciální akce Měsíc šílených cen – slevy v jejím rámci ocení především milovníci outdoorových sportů.

Samotná rekonstrukce prostorů prodejny v oblíbeném štěrboholském nákupním centru trvala dva měsíce. „Naší hlavní motivací bylo zajistit ještě větší pohodlí pro naše zákazníky,“ říká Jan Štádler, marketingový ředitel Hervis Sports pro Českou republiku„Snažili jsme se, aby organizace prodejní plochy byla přehlednější. K tomu by měl dopomoct i merchandise nábytek v novém designu a kompletně zrekonstruované zázemí pro objednávky z e-shopu. Znovuotevření prodejny navíc doprovází i uvedení nového sortimentu, zejména se zaměřením na outdoorové sporty.“ Dveře prodejny se slavnostně otevřely v pátek 28. srpna 2020. Ode dneška již funguje standardní režim s denní otevírací dobou od 9:00 do 21:00.

Štěrboholská prodejna se rozkládá na celkových 1000 metrech čtverečních, z toho 800 připadá na prodejní plochu a zbylých 200 je zázemí pro zaměstnance. Štádler dodal, že cílem rekonstrukce bylo využít tyto parametry co nejvíc smysluplně a efektivně. Zpříjemnit dobu strávenou v obchodě by mělo i nově zabudované LED osvětlení.

Znovuotevření pobočky jde ruku v ruce s uvedením nového sortimentu. Jak bylo zmíněno výše, rozšířená nabídka potěší především sportovce věnující se outdoorovým sportům. Ti mohou očekávat výrobky od populárních značek, které jsou zárukou spolehlivosti a kvality. Mezi ně patří italská Salewa či švýcarský Mammut, household jména především mezi skialpinisty a horolezci. Za zmínku určitě stojí i tradiční německý výrobce trekkingové a horolezecké obuvi Löwa, která v oboru platí za jednoho z největších dodavatelů.

Úspěšně završená rekonstrukce bude avizována i prostřednictvím doprovodné mediální kampaně. Kromě speciálního letáku a rozhlasových spotů láká Hervis zejména na Měsíc šílených cen. V jeho rámci bude velké množství prodejních položek možné zakoupit s výraznými slevami. Jan Štádler za všechny vyzdvihl Gore-Tex boty Salomon za 1333 korun. Tato časově limitovaná akce bude propagována prostřednictvím outdoor reklamní kampaně.

Pro Hervis má rekonstrukce prodejny v Europarku Štěrboholy specifický význam. 25. září 2002 na tomto místě obchodní síť totiž otevřela svůj vůbec první kamenný obchod v České republice. Od té doby se počet jejích prodejen výrazně rozrostl a mezi milovníky všemožných sportů se Hervis stal prakticky nepostradatelným partnerem, co se týče nákupu sportovního vybavení. Celkem má v tuzemsku 19 prodejen, z toho 3 v hlavním městě Praze. Mimo Štěrbohol ještě na Chodově a ve vestibulu pražského Hlavního nádraží.

Rate this post
      Zeen
      Logo