Lidl daroval nemocnicím 10 000 ochranných štítů

Společnost Lidl si velice váží práce zdravotníků v boji s pandemií COVID-19, a proto darovala nemocnicím z vlastních zásob celkem 10 000 ochranných štítů v hodnotě 1 100 000 Kč. Ochranné pomůcky poputují do Fakultní nemocnice v Motole a Nemocnice Rudolfa a Stefanie Benešov.

Největší zdravotnické zařízení v Česku obdrželo od společnosti Lidl celkem 5 000 kusů ochranných štítů. Ty budou využity zdravotníky, kteří  pracují na rizikových pracovištích či přichází do kontaktu s pacienty s koronavirem. „Ochrana zdravotníků, kteří denně pečují o COVID+ pacienty, je a byla pro nás po celou dobu pandemie jednou z hlavních priorit,“ uvedla Pavlína Danková, vedoucí Odboru komunikace FN Motol.

Dalších 5 000 kusů směřovalo Nemocnici Rudolfa a Stefanie Benešov. Ta navíc celkem 4 000 kusů rozdělí do dalších 4 krajských nemocnic. „Chtěl bych společnosti Lidl poděkovat, nesmírně si toho vážíme. Oproti loňskému jaru je situace v zásobování ochrannými pomůckami lepší, nicméně za každý dar jsme rádi, protože pomůže zvyšovat ochranu zaměstnanců jak v akciových společnostech nemocnic krajského úřadu, tak ve zdravotnictví ve středních Čechách jako takových,“ uvedl krajský radní pro oblast zdravotnictví Ing. Pavel Pavlík.

„Velice si vážíme všech zdravotníků, kteří denně bojují s pandemií koronaviru. Jsme rádi, že jsme mohli nemocnicím pomoci a předat dar v podobě ochranných štítů. Jsme přesvědčeni, že tyto ochranné pomůcky budou efektivně využity,“ dodává mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

Společnost Lidl pomáhá bojovat s pandemií koronaviru také zvýšením cenové dostupnosti ochranných pomůcek. V současnosti nabízí ve svých prodejnách respirátory FFP2 za cenu necelých 10 Kč za kus.  Lidl také snížil cenu u jednorázových roušek, které zákazníci mohou zakoupit za necelé 3 Kč za kus.

O společnosti 

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 263 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu.

Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Rate this post
      Zeen
      Logo