Společnost Lidl si velice váží práce zdravotníků v boji s pandemií COVID-19, a proto darovala nemocnicím z vlastních zásob celkem 10 000 ochranných štítů v hodnotě 1 100 000 Kč. Ochranné pomůcky poputují do Fakultní nemocnice v Motole a Nemocnice Rudolfa a Stefanie Benešov.
Největší zdravotnické zařízení v Česku obdrželo od společnosti Lidl celkem 5 000 kusů ochranných štítů. Ty budou využity zdravotníky, kteří pracují na rizikových pracovištích či přichází do kontaktu s pacienty s koronavirem. „Ochrana zdravotníků, kteří denně pečují o COVID+ pacienty, je a byla pro nás po celou dobu pandemie jednou z hlavních priorit,“ uvedla Pavlína Danková, vedoucí Odboru komunikace FN Motol.
Dalších 5 000 kusů směřovalo Nemocnici Rudolfa a Stefanie Benešov. Ta navíc celkem 4 000 kusů rozdělí do dalších 4 krajských nemocnic. „Chtěl bych společnosti Lidl poděkovat, nesmírně si toho vážíme. Oproti loňskému jaru je situace v zásobování ochrannými pomůckami lepší, nicméně za každý dar jsme rádi, protože pomůže zvyšovat ochranu zaměstnanců jak v akciových společnostech nemocnic krajského úřadu, tak ve zdravotnictví ve středních Čechách jako takových,“ uvedl krajský radní pro oblast zdravotnictví Ing. Pavel Pavlík.
„Velice si vážíme všech zdravotníků, kteří denně bojují s pandemií koronaviru. Jsme rádi, že jsme mohli nemocnicím pomoci a předat dar v podobě ochranných štítů. Jsme přesvědčeni, že tyto ochranné pomůcky budou efektivně využity,“ dodává mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.
Společnost Lidl pomáhá bojovat s pandemií koronaviru také zvýšením cenové dostupnosti ochranných pomůcek. V současnosti nabízí ve svých prodejnách respirátory FFP2 za cenu necelých 10 Kč za kus. Lidl také snížil cenu u jednorázových roušek, které zákazníci mohou zakoupit za necelé 3 Kč za kus.
O společnosti
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 263 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu.
Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.