Lidl zve na exkurzi ke svým dodavatelům

Lidl navazuje na úspěšnou kampaň Nejvyšší kvalita od českých dodavatelů. Celkem v pěti týdnech se zákazníci seznámí s pěti dodavateli, kteří s Lidlem dlouhodobě spolupracují. Celou kampaní bude provádět Marek Vašut, který zákazníkům zprostředkuje výlet přímo do výrobních závodů.

V uplynulých kampaních se zájemci mimo jiné seznámili s Pekárnou a cukrárnou Hořovice, odkud pochází například máslová vánočka, výrobou oblíbeného Paloučku v podání Jaroměřické pekárny i dodavatelem ovoce a zeleniny v zastoupení RBQ sadů. S exkurzí do výrobních závodů mohou zájemci počítat i v letošní kampani.

Již v pondělí 27. září se představí společnost Zeltr, která do Lidlu dodává ledový salát. Ten je sklízen ručně, v prodejnách je dostupný již druhý den od sklizně. V následujících týdnech pak naváže pokračování v podobě představení dalších čtyř vybraných dodavatelů, kdy se zákazníci dozví například to, jak se vyrábí zmrzlina. Celkem tak Marek Vašut navštíví pět českých dodavatelů, kteří do 278 prodejen Lidlu dodávají výrobky privátních značek či ovoce a zeleninu. V každém díle přiblíží dodavatelé svou spolupráci s Lidlem a přidají i zajímavost ohledně svých výrobků.

Kampaň bude probíhat souběžně na více kanálech

  1. konkrétní produkty společně s fotografií představitele výrobního závodu budou prezentovány v letáku,
  2. videa natočená přímo ve výrobním závodě budou ke zhlédnutí na webu http://www.lidl.cz a na sociálních sítích Facebook a YouTube Lidl Česká republika,
  3. po dobu kampaně poběží také speciální spoty v TV.

Dodavatele také v rámci této dodavatelské kampaně navštívil herec Marek Vašut, který v Lidlu představuje také další kampaně. Je tváří exkluzivních vín nabízených v rámci tematických akcí, spolu s Ester Ledeckou představil také nabídku zimního oblečení.

S dodavateli Lidl navazuje dlouhodobou spolupráci, kterou sami dodavatelé oceňují. Prostřednictvím Lidlu mají také možnost vyvážet do dalších zemí. Každým rokem jsou přitom české výrobky v zahraničí stále populárnější. Zcela jistě to potvrzuje fakt, že s Lidlem v roce 2020 vyvezlo své potraviny a drogistické zboží celkem 185 výrobců do 28 zemí Evropy a USA, a to za téměř 9,7 miliardy korun. To představuje meziroční nárůst o více než 14 % (oproti loňskému výsledku v hodnotě 8,5 miliardy). Z hlediska finančního objemu českého vývozu prostřednictvím Lidlu byl tak rok 2020 rekordní.

Společnost Lidl navíc intenzivně podporuje také lokální výrobce potravin. V minulém roce jsme v našich prodejnách zavedli akci s podtitulem Ochutnejte to nejlepší z regionů, kde se představili právě regionální dodavatelé s nabídkou lokálních výrobků. Akce umožnila zákazníkům zakoupit regionální speciality napříč všemi prodejnami v České republice. Pro velký úspěch jsme akci zopakovali také v letošním roce a přinesli tak produkty od celkem 45 dodavatelů z celé České republiky. S nabídkou regionálních produktů se ovšem pojí i mnohaměsíční plánování kvůli tomu, aby bylo možné zajistit výrobky v dostatečném množství pro všechny naše prodejny.

V prodejnách Lidlu v jednotlivých regionech naleznou také od minulého roku zákazníci stálý sortiment piv od místních výrobců. Cílem je dopřát zákazníkům nabídku regionálních produktů a současně podpořit lokální pivovary. Snažíme se aktivně podporovat i například české vinaře, a to nejen nabídkou vín ve stálém sortimentu, ale i prostřednictvím pravidelných akcí, kde české vinaře představujeme. Součástí stále nabídky je také například regionální chléb.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 278 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu.

Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz.

Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Rate this post
      Zeen
      Logo