Nakupte v Lidlu a získejte jedinečnou sadu porcelánu

Za své předvánoční nákupy mohou zákazníci získat ještě příjemný bonus navíc. Lidl představuje již tradiční sběratelskou akci, tentokrát zaměřenou na porcelánové hrníčky a šálky Thun. Ty navrhla speciálně pro Lidl výtvarnice a designérka Lenka Malíská. Odměnu za nákup mohou zákazníci získat ve všech prodejnách Lidl od pondělí 15. listopadu až do pátku 24. prosince, nebo vyčerpání zásob.

Milovníci čaje, kávy i dalších nápojů mají důvod k radosti. Svůj oblíbený nápoj si díky Lidlu mohou vychutnat z exkluzivních porcelánových hrnků a šálků Thun. Právě ty budou totiž odměnou ve sběratelské akci, kterou Lidl startuje již v pondělí 15. listopadu. Unikátní sady porcelánu jsou navržené speciálně pro Lidl výtvarnicí a designérkou Lenkou Malískou, budou tedy dostupné výhradně v prodejnách Lidlu. Zájemci mohou vybírat hned z několika sad. Na své si tedy přijdou ti, kdo shánějí hrnek na cesty, na chatu, do práce, na doma nebo na jakoukoliv chvilku relaxu. Objem hrnků je od 150 až po 460 ml, mají tak všestranné nápojové využití.

Každá sada obsahuje dva kusy porcelánu se dvěma různými motivy a lze ji získat jednoduše. Za každý nákup nad 500 Kč získají zákazníci 1 nálepku. Po nasbírání celkem 7 nálepek, které nalepí na speciální kartičku, a doplacení 89,90 Kč si pak už mohou zvolit sadu dle svého výběru.

„Věříme, že naší akcí potěšíme všechny, kteří si nejlépe odpočinou právě u své kávy, čaje nebo třeba svařeného vína. Jedná se přitom o exkluzivní nabídku, jelikož hrnky a šálky byly navržené speciálně pro Lidl. A co víc, porcelánová sada může posloužit i jako praktický dárek pod vánoční stromek,“ říká mluvčí Lidlu Tomáš Myler. Nálepky je možné sbírat až do 24. prosince, nebo vyprodání zásob. Sady si zájemci mohou pořídit také bez sbírání známek, a to za 399 Kč.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 281 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

Rate this post
      Zeen
      Logo