Nejvíce českého chřestu prodal Lidl

Letošní ocenění za největší množství prodaného českého chřestu putuje do Lidlu. V průběhu jara si zákazníci z jeho prodejen odnesli více než 60 tun „bílého zlata“ pocházejícího od společnosti Český chřest z farmy Hostín u Vojkovic. Společnost Lidl dnes v prostorách Národního zemědělského muzea ocenil ministr zemědělství Zdeněk Nekula.

Nedílnou součástí firemní strategie společnosti Lidl je dlouhodobá podpora tuzemských dodavatelů. V nabídce je jejich práce zastoupena především v podobě čerstvých potravin jako je maso, mléčné výrobky a pečivo, ale také celou řadou trvanlivých potravin, nápojů a samozřejmě také ovocem a zeleninou.

O fungující spolupráci svědčí spokojení zákazníci, nejnověji také ocenění Lidlu coby nejlepšího prodejce českého chřestu. V sezoně, která začíná počátkem května a trvá do druhé poloviny června, najdou zákazníci v prodejnách Lidl chřest bílý i zelený ve svazcích po 500 g.

Ocenění Lidlu předal ministr zemědělství Zdeněk Nekula v Národním zemědělském muzeu. „Velice si toho vážíme, ocenění je výsledkem naší dlouholeté a profesionální spolupráce s tuzemskými dodavateli. Právě díky nim můžeme našim zákazníkům nabízet zboží té nejvyšší kvality za výhodné ceny. Spolupráci s domácími výrobci chceme proto i nadále prohlubovat,“ hodnotí Michal Farník, jednatel společnosti Lidl odpovědný za nákup.

Dlouhodobá podpora lokálních výrobců potravin se promítá i do tematických nabídek. V roce 2020 se v akci s podtitulem Ochutnejte to nejlepší z regionů poprvé představili regionální dodavatelé s nabídkou lokálních výrobků.

V loňském roce do řad privátních značek Lidlu přibyla novinka v podobě výrobků Náš kraj, které se vyznačují vysokou kvalitou a pocházejí od tuzemských dodavatelů. O privátní značky od českých dodavatelů je přitom zájem i v zahraničí. Svědčí o tom výsledky jejich vývozu v roce 2021. Loňský rok se stal z hlediska finančního objemu rekordním a celková částka přesáhla hodnotu 11,2 miliard korun. Společně s Lidlem své výrobky vyvezlo 190 tuzemských dodavatelů celkem do 29 zemí Evropy a USA.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 298 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu.

Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz.

Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

      Zeen
      Logo