V zájmu ochrany veřejného zdraví nabídne společnost Lidl výhodné ceny respirátorů, a to 10 Kč za kus

Společnost Lidl se v souvislosti s doporučením používání respirátorů třídy FFP2 rozhodla snížit cenu nabízených respirátorů. Díky lepším obchodním podmínkám, které se podařilo společnosti Lidl vyjednat, bude pro zákazníky respirátor k dispozici za cenu necelých 10 Kč za kus. Tato cena současně reflektuje dočasné zrušení DPH, které již bylo Vládou ČR schváleno.

Od středy 3. února bude cena balení bílých respirátorů po 3 ks stanovena na 29,90 Kč. S cílem eliminace nežádoucího přeprodávání bude současně také omezen počet balení, které bude moci zákazník nakoupit. „Cílem společnosti Lidl je nabídnou ochranné pomůcky za velmi dostupné ceny. Jsme také neustále v kontaktu s dodavatelem, abychom na případný nárůst poptávky mohli okamžitě reagovat a vyšší množství respirátorů tak neprodleně zajistit. Lze očekávat, že cena povede k silné poptávce, proto není možné zcela garantovat neustálou dostupnost tohoto zboží, a to i přes maximální spolupráci s dodavateli,“ vysvětluje mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

Současně s cenou respirátorů se společnost Lidl rozhodla snížit cenu také u jednorázových roušek na necelé 3 Kč za kus. Balení po 10 kusech tak zákazník pořídí pouze za 29,90 Kč. „Rádi bychom současně zákazníky ujistili, že se nejedná o jednorázovou akci a cena je dlouhodobě plánována. Uvědomujeme si, jak je toto období pro určité skupiny obyvatel ekonomicky náročné, a proto jsme kromě snížení ceny o DPH přistoupili k dalšímu zlevnění zboží. Věříme, že zvýšením cenové  dostupnosti ochranných pomůcek pomůžeme v boji s koronavirem,“ dodává mluvčí Lidlu Tomáš Myler.

O společnosti 

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 263 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu.

Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Rate this post
      Zeen
      Logo