Od listopadu zaplatí v prodejnách společnosti Lidl zákazníci vedle stravenek Naše stravenka a Sodexo také stravenkami Up Česká republika (původně Le Cheque Déjeuner) a Benefit Plus. Tato novinka představuje další krok, kterým vycházíme vstříc poptávce uživatelů, kteří své stravenky doposud nemohli v našich prodejnách uplatnit. Pro zákazníky se tak stane nakupování v prodejnách Lidl ještě více komfortnější.
„Estravenky Benefit Plus odebírájí v tuzemsku zaměstnanci více než 250 firem. Papírové stravenky Up spolu s elektronickou kartou eStravenka pak využívá 310 000 lidí, kterým přinášíme novou možnost nákupu kvalitních potravin ve více než 260 prodejnách Lidl v ČR,“ vysvětluje mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.
Od října tohoto roku jsou v prodejnách Lidl akceptovány také stravenky společnosti Sodexo. Vzhledem k rostoucí poptávce dalších uživatelů stravenek, společnost Lidl návázala spolupráci také s vydavateli Up Česká republika a Benefit Plus, čímž umožní platit za své nákupy i uživatelům elektronických karet Up eStravenka, papírových stravenek Up Cheque Déjeuner a elektronických stravenek Benefit Plus.
Společnost Lidl do konce září roku 2020 přijímala pouze stravenky Naše stravenka, kterou jejich majitelé mohou kromě prodejen Lidl a Kaufland využívat také na více než 9 500 místech v rámci akceptační sítě, a to včetně široké škály slev a benefitů. V současnosti Naši stravenku využívá více než 8000 zákazníků, a to jak v papírové podobě, tak v podobě stravenkové karty.
O společnosti Lidl stravenky v.o.s.
Společnost Lidl stravenky patří stejně jako Lidl Česká republika a Kaufland Česká republika do německé maloobchodní skupiny Schwarz. Je poskytovatelem stravenek s názvem Naše stravenka, které jsou kromě restaurací akceptovány v síti maloobchodních prodejen Lidl a Kaufland. Veškeré informace pro zaměstnavatele i restaurační zařízení jsou k dispozici na webových stránkách www.nasestravenka.cz.
O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.
Více informací naleznete na: