Zákazníci Lidlu nově zaplatí také stravenkami Up Česká republika a Benefit Plus

Od listopadu zaplatí v prodejnách společnosti Lidl zákazníci vedle stravenek Naše stravenka a Sodexo také stravenkami Up Česká republika (původně Le Cheque Déjeuner) a Benefit Plus. Tato novinka představuje další krok, kterým vycházíme vstříc poptávce uživatelů, kteří své stravenky doposud nemohli v našich prodejnách uplatnit. Pro zákazníky se tak stane nakupování v prodejnách Lidl ještě více komfortnější.

„Estravenky Benefit Plus odebírájí v tuzemsku zaměstnanci více než 250 firem. Papírové stravenky Up spolu s elektronickou kartou eStravenka pak využívá 310 000 lidí, kterým přinášíme novou možnost nákupu kvalitních potravin ve více než 260 prodejnách Lidl v ČR,“ vysvětluje mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

Od října tohoto roku jsou v prodejnách Lidl akceptovány také stravenky společnosti Sodexo. Vzhledem k rostoucí poptávce dalších uživatelů stravenek, společnost Lidl návázala spolupráci také s vydavateli Up Česká republika a Benefit Plus, čímž umožní platit za své nákupy i uživatelům elektronických karet Up eStravenka, papírových stravenek Up Cheque Déjeuner a elektronických stravenek Benefit Plus.

Společnost Lidl do konce září roku 2020 přijímala pouze stravenky Naše stravenka, kterou jejich majitelé mohou kromě prodejen Lidl a Kaufland využívat také na více než 9 500 místech v rámci akceptační sítě, a to včetně široké škály slev a benefitů. V současnosti Naši stravenku využívá více než 8000 zákazníků, a to jak v papírové podobě, tak v podobě stravenkové karty.

O společnosti Lidl stravenky v.o.s. 

Společnost Lidl stravenky patří stejně jako Lidl Česká republika a Kaufland Česká republika do německé  maloobchodní skupiny Schwarz. Je poskytovatelem stravenek s názvem Naše stravenka, které jsou kromě restaurací akceptovány v síti maloobchodních prodejen Lidl a Kaufland. Veškeré informace pro zaměstnavatele i restaurační zařízení jsou k dispozici na webových stránkách www.nasestravenka.cz.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

http://www.twitter.com/lidlcz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

Rate this post
      Zeen
      Logo