Zalando dosáhlo ve druhém čtvrtletí roku 2021 40% růstu

Hrubý objem zboží (GMV) ve druhém čtvrtletí vzrostl o 40 % na 3,8 miliardy eur, za posílené EBIT marže 6,7 %

Růst byl tažen jednak silnou poptávkou spotřebitelů po online nabídkách a také vzrůstajícím využitím služeb platformy ze strany partnerů

Zalando potvrzuje svůj výhled pro rok 2021 a cílí na další růst GMV o 31-36 %. Společnost směřuje k dosažení horní poloviny plánovaného rozpětí 400-475 milionů eur posílené EBIT marže

„Ještě více než naše vynikající finanční výsledky ve druhém čtvrtletí dokazuje dlouhodobý význam platformy Zalando právě rostoucí angažovanost našich zákazníků a značek. Tímto se navíc potvrzuje úspěšnost naší strategie.

Zejména nás těší nově navázané strategické partnerství se společností Sephora, které povede k dalšímu zkvalitnění nabídky v rámci kategorie Beauty, a expanze Zalanda na šest nových trhů. V budoucnu tak budeme moci poskytovat ještě lepší služby jak našim zákazníkům, tak partnerům,“ říká David Schröder, Chief Financial Officer.

    GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pokud budete chtít údaje odstranit, tak nás kontaktujte na info@zeen.cz