- Díky Partnerskému Programu a Zalando Lounge Zalando zaznamenalo růst hrubého objemu zboží (GMV) o 29,9 %
- Následný růst a jednorázový efekt značně posílil EBIT marži, dosahující 6,4 %
- V reakci na mimořádně silné a profitabilní třetí čtvrtletí společnost navýšila odhad svého celoročního výkonu
- Zalando dále posiluje svou podporu pro partnerské společnosti; rozšiřuje program Connected Retail a v rámci něj investuje do rozšíření sítě partnerských kamenných prodejen v roce 2021
BERLÍN, 4. LISTOPADU 2020 // Zalando SE, přední evropská online platforma pro módu a životní styl, dosáhla ve třetím kvartálu tohoto roku nevídaného ziskového růstu. Hrubý objem zboží (GMV) vykazuje nárůst o 29,9 % a v současné době dosahuje částky 2,5 miliardy EUR. Tržby společnosti vzrostly celkem o 2,5 %, čímž společnost docílila zisku 1,8 miliardy EUR. Růst byl ovlivněn především zrychleným přesunem zákazníků do online prostředí v průběhu přetrvávající koronavirové pandemie a silnými výkony Partnerského Programu i Zalando Lounge.
Celou zprávu naleznete na odkazu ZDE
O společnosti Zalando – je přední evropská módní a lifestyle online platforma, založená v Berlíně v roce 2008. Našich více než 34 milionů aktivních zákazníků na 17 trzích oblékáme od hlavy až k patě: od oblečení, obuvi, doplňků až po beauty produkty. Do našeho sortimentu mezinárodních značek patří jak světoznámá jména, tak místní labely. Platforma Zalando platí za ultimátní destinaci přinášející inspiraci, inovaci a interakci ve světě módy. Jako nejvíce trendy technologická společnost v Evropě vytrvale pracujeme na nalezení digitálních řešení pro každý aspekt cesty k módě: pro zákazníky, obchodní partnery a každého, kdo hraje klíčovou roli v příběhu firmy. Naším cílem je být prvním místem, kam zákazníci zamíří, když pomyslí na módu – tzv. starting point for fashion, a zároveň udržitelnou platformou s pozitivním dopadem na lidi i planetu.