Značka Orsay zachráněna. Online ji nabídne ZOOT

Na českém a slovenském trhu se na poslední chvíli podařilo odvrátit insolvenci značky Orsay vstupem nového majitele. Obchody Orsay provozovala v Česku společnost Ordiczech a Ordislovak na Slovensku. Obě koupila společnost EMEA acquisitions s.r.o., která ihned přebrala provoz všech 90 obchodů v obou zemích a uzavřela exkluzivní spolupráci s českým módním e-shopem ZOOT, který se stává hlavním online prodejním kanálem.

Ikonická módní značka Orsay se stala další obětí dopadů celosvětové pandemie a nyní zhoršující se inflační situace. Její odchod z českého a slovenského trhu je ale zvrácen. Retailová síť 90 kamenných obchodů i internetové prodeje budou nadále pokračovat. To i přesto, že původní majitel Orsay GmbH je v insolvenci a jeho další dceřiné společnosti po celé Evropě postupně ukončují činnost.

Těší nás, že další známá značka využívá ZOOT jako prodejní platformu s rychlou dopravou a možností vyzkoušet si produkty při vyzvednutí v našich zkušebních kabinkách,” uvedl Milan Polák, ředitel společnosti Digital People, která provozuje e-shop ZOOT.cz.

Novému majiteli se zároveň podařilo uzavřít dohodu o exkluzivní distribuci značky se společností Gordon Brothers, která koupila značku Orsay od Orsay GmbH. Dále využívá jak služeb stávajících dodavatelů.

Spolupráce se ZOOT.cz se plně rozjede už v průběhu července a už teď na ní pracují desítky lidí. Nový majitel Orsay bude postupně spouštět osobní odběry v maloobchodní síti a další služby, na které jsou zákazníci Orsay zvyklí.

Orsay je značka, která skvěle zapadne do portfolia značek na ZOOTu. Doplňuje naši teď už opravdu širokou nabídku oblečení. A připravujeme pro ni i shop-in-shop, který spustíme už na začátku července. Stovky tisíc zákazníků Orsay tak dostanou ještě lepší služby při nákupu jejich oblíbené značky,” dodal Milan Polák.

Značka Orsay má na českém trhu dobrou pozici a své věrné zákazníky nejen v České republice, ale i okolních zemích. Proto mě těší, že se ji v Česko-Slovensku podařilo udržet, a věřím v její další úspěch. Plánovaná spolupráce se ZOOT je skvělou příležitostí oslovit novou generaci zákazníků, pro něž je nakupování módy přes internet samozřejmostí. Kombinace online a fyzického prodeje je ideální a dnes již víceméně nutnou strategií, jak udržet se zákazníky krok a vyhovět jejich měnícím se potřebám,“ Jan Kotrbáček, partner a vedoucí týmu pronájmu maloobchodních prostor pro střední a východní Evropu, Cushman & Wakefield.

V roce 2021 začal ZOOT nabízet módu francouzské značky Camaieu nejen v Česku, ale také v dalších 11 evropských státech. V prvním čtvrtletí roku 2022 přišel v rámci Marketplace na ZOOT také Marks & Spencer. Orsay je tak již třetí významnou evropskou módní značkou, která je zákazníkům k dispozici na ZOOTu.

5/5 - (9 votes)
      Zeen
      Logo