Lidl představuje první kolekci z kompostovatelného vlákna

Lidl startuje pilotní projekt, ve kterém nabízí biologicky rozložitelné textilní výrobky. První potištěná kolekce pyžam pro ženy, muže, děti a kolekce ložního prádla z kompostovatelného vlákna s certifikátem Cradle to Cradle je již v prodeji na stránkách lidl-shop.cz.

Nová kolekce splňuje přísná kritéria produktového standardu Cradle to Cradle Certified™ na Zlaté a Stříbrné úrovni. K potištění byly použity plně biologicky rozložitelné tiskařské pasty pro textilie, které společnost Lidl vyvinula ve spolupráci se specializovanými mezinárodními společnostmi. Pasty jsou vyvinuté podle měřítek standardu Cradle to Cradle Certified™ . To znamená, že jsou biologicky rozložitelné a na rozdíl od běžných tiskových past  neobsahují zdraví škodlivé látky škodlivé pro zdraví a jejích výroba nezatěžuje životní prostředí.

O produktovém standardu Cradle to Cradle Certified™

Produktový standard Cradle to Cradle Certified™ je využíván jako globální měřítko materiálů a výrobků vyrobených pro oběhové hospodářství. Cradle to Cradle Certified™ posuzuje výrobky napříč pěti kategoriemi: zdraví materiálu, jeho opětovné použití, obnovitelné zdroje energie a uhlíkové hospodářství, správy vody a sociální spravedlnosti. Certifikace výrobků je udělována na pěti úrovních (Základní, Bronzové, Stříbrné, Zlaté a Platinové) v závislosti na hodnocení získaném v jednotlivých kategoriích. Standard byl původně vytvořen Williamem McDonoughem a profesorem Michaelem Braungartem. Institut má sídlo v Oaklandu, CA s pobočkami ve Washingtonu DC a Amsterdamu.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 244 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Rate this post
We will be happy to hear your thoughts

      Přidat komentář

      Zeen
      Logo