Dnešním dnem zahájila společnost Lidl kampaň s názvem Nejvyšší kvalita od českých dodavatelů. Každý týden bude představen jeden známý český dodavatel, který dodává své výrobky do našich 261 prodejen Lidl po celé České republice. V nadcházejících týdnech se mohou naši zákazníci těšit na představení celkem 5 dodavatelů.
Prvním dodavatelem, který se představí již v tomto týdnu, je kladenská pekárna La Lorraine. Pekárna produkty peče výhradně z české mouky s tradicí již 25 let. Moderní technologie a přísné hygienické podmínky zaručují, že první, kdo s pečivem manipuluje, je až konečný zákazník v prodejně Lidl. V našich obchodech poté naleznou zákazníci známe výrobky, jako jsou například cereální kaiserky, kornbagety, dýňové kostky či sladké pudinkové šneky.
„Dodavatelé budou každý týden představeni v letáku, na webu společnosti i na sociálních sítích. V neposlední řadě byly natočeny speciální spoty, které poběží po dobu kampaně v televizi. Průvodcem kampaní se opět stal herec Marek Vašut, který je s Lidlem spojen již několik let“ uvedl jednatel společnosti Michal Farník.
V následujících týdnech se mohou zákazníci těšit na představení dalších 4 dodavatelů a dozvědět se tak, kdo stojí za kvalitou výrobků Lidlu. Postupně bude představen dodavatel cukrovinek Mocca, Mlékárna Stříbro, výrobce destilátů Rudolf Jelínek a Předměřické brambory.
O společnosti
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.